środa, 12 grudnia 2012

nauczylam sie od Mistrzyni Anna Krucko

kosz z roz z krepy ....
rurki nauczlam sie zwijac dzieki Ani bo na swoim blogu pokazala jak to sie robi jeszcze dawno dawno temu
stroiki ohh Ania zarazila mnie
serduszka,Ania na youtube zamiescila filmik kursik jak wykonac je ,bajera

Witam serdecznie,chcialabym Wam pokazac swoje prace,ktore zrobilam dzieki Ani Krucko ,ktora kocham nie wstydze sie tego powiedziec poniewaz niespotkalam tak kochanej osoby ona na swoim blogu ma same cuda a Ja potpatrujac jej prace czasami zywcem sciagam od niej wiem ze Ania niema mi tego za zle.I tak to wyglada.Robie to nie dlatego,ze sama nie umiem nic zrobic   poniewaz Ania robi swoje prace z serca to czuc,zarazila tym mnie.przepraszam za bledy pozdrawiam zajrzycie do mnie jeszcze ale rowniez Anna Moja Pasja Rekodzielo tworzone od serca. Aniu wroc na fb, nieprzejmuj sie tymi zazdrosnymi i wrednymi ludzmi

3 komentarze:

  1. Piękne prace! Ania zaraziła swoją pasją również i mnie:) A kursiki są tak wspaniałe, przejrzyste, że nie ma możliwości, aby praca się nie udała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe Ania to jak zaraza haha oczywiscie pozytywna :D ja tez podpatruję jej bloga i korzystam z jej kursów online :) To wspaniała osoba z wielkim sercem !
    Twoje prace Beatko sa również doskonałe jak Ani :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania zaraziła swoją pasją też i mnie :) Twoje prace również są piękne :) zapraszam do mnie na bloga

    http://nataliarog.blogspot.com

    pozdrawiam,
    Natalii :)

    OdpowiedzUsuń