niedziela, 3 lutego 2013

WIELKANOCNE OZDOBY :))))




WITAM SERDECZNIE !!!!Dziękuje za wszystkie komentarze ,pozdrawiam nowe obserwatorki ale muszę się pochwalić ze mam teź jednego obserwatora.Oto kolejne moje jajeczka ze sznurka nauczyłąm się je robic korzystałąm z gazetki Wena juź w tamtym roku 2012  . Przyznam wam źe juz teraz poradziłam sobie ze sznurkiem ,do tego źeby zrobic stroiki  stosujemy balon pompujemy następnie owijamy sznurkiem namoczonym wikolem zmieszanym z wodą bardzo dobrze trzyma:))ja owijam balon owijając sznurek na około przekładając nie na okrętkę bo moźe nachodzić na siebie stykajac się w tych samych miejscach a tak to pozostawia te same odstępy :))Zrobiłam równieź jajko karczoch poniewaź zostało mi wstąźki z tamtego roku a ja niewyrzucam nic i staram się wykorzystywać wszystko na maksa bo przecieź wszystko kosztuje:))MIłEGO DNIA.

1 komentarz: