piątek, 17 sierpnia 2012

słoneczniki:)))

OD TEGO SIĘ WSZYSTKO ZACZĘŁO:

  Mój Piotruś w sali gdzie odbywały się zajęcia, trzyma dumnie słoneczniki:)

 

Witam serdecznie:))Słoneczniki Moje Wam przedstawiam, wykonałam  je specjalnie do przedszkola, zmotywowana przez Panią Anię do pracy słowami, każda para rąk się przyda pomyślałam, czemu nie ,spróbuje pomóc i tak zaczęła się nasza współpraca .Bardzo miło wspominam ten okres w moim życiu, wielu rzeczy się wtedy nauczyłam,dziękuje z całego serca Ani Michałowskiej za owocny czas naszej wspólnej pracy ,dla dzieci bo są najważniejsze 5 -latków, z którymi uczęszczał mój synek Piotrek.Było to dawno,dokładnie prawie rok temu rok szkolny 2011/2012.:)))Pozdrawiam wszystkich moich obserwatorów,proszę o wyrozumiałość i cierpliwość dopiero zaczynam blogowanie:)))

1 komentarz: